فرماندار سرپل ذهاب:

حمله به کنسولگری ایران نشان‌دهنده بهم خوردن تعادلات روحی و روانی نتانیاهو احمق است 

«بابلی» گفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه یک جنایت آشکار خلاف تمام قوانین بین‌المللی است که نشان‌دهنده بهم خوردن تعادلات روحی و روانی نتانیاهو احمق است. 
کد خبر: ۶۵۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 05April 2024

فرماندار سرپل ذهاب: حمله به کنسولگری ایران نشان‌دهنده بهم خوردن تعادلات روحی و روانی نتانیاهو احمق است به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک حرکت ارزشمند و تاریخی توسط بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به‌عنوان روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان شکل گرفت. 

وی افزود: امام عظیم‌الشان ما به عمق سوره اسراء پی برده بودند که مسجدالاقصی و بیت‌المقدس پایگاه و کانون پیامبر اسلام (ص) است و بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان جهان، محور هم‌افزایی و هم‌گرایی امت اسلامی و کابوس همیشگی رژیم جعلی صهیونیستی است. 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: امروز بعد از گذشت ۴۵ سال از ابتکار ارزشمند امام راحل با راهنمایی‌های خلف صالحشان راهبردهای شیطانی و ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است. 

وی با اشاره به رویکرد جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین، اذعان داشت: رویکرد انقلاب اسلامی ایران به فلسطین یک رویکرد تاکتیکی نیست این رویکرد ریشه در باورها و اعتقادات ما دارد و این اعتقادات از قرآن، احکام دین اسلام و ایدئولوژی پیامبر و امیرالمومنین نشات گرفته است . 

بابلی خاطرنشان کرد: اگر فریاد در هر مکانی را شنیدید و ظالمی را دیدید باید فریاد آن مظلوم را اجابت کرده و با آن ظالم دشمنی کنید امروز وقت آن نیست که مسلمانان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کنند. 

وی با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در خاک سوریه یک جنایت آشکار خلاف تمام قوانین بین‌المللی است که نشان‌دهنده بهم خوردن تعادلات روحی و روانی نتانیاهو احمق است. 

بابلی با تاکید بر اینکه همه مسلمانان باید امروز به پا خیزند، افزود: امروز تمام سفارتخانه‌های رژیم جعلی صهیونیستی در تمام کشورها نباید در امان باشند برهمین اساس ما از سازمان ملل نیز خواستار این هستیم که ضمن رعایت تمام کنوانسیون‌ها، به حق مقابله به مثل برای ما احترام بگذارد. 

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اراده پولادین مردم و با وجود نیروهای مسلح مقتدر نیازی به اجازه شما نخواهد داشت و همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند جواب این جنایات و امثال آن را خواهیم داد و  این رژیم توسط دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل‌ذهاب ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: از خلق حماسه ملت بزرگ ایران در ۱۱ اسفند کمال تقدیر و تشکر را دارم که یکی از شهرستان‌هایی با بیشترین آمار مشارکت مردمی را داشتیم. 

وی در پایان افزود: امسال به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و از مردم شهرستان انتظار داریم که با هم‌افزایی، همکاری و تعامل با مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار